vrijdag 2 januari 2009

Happy 2009!

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met veel liefde en voorspoed!

Vandaag is mijn laatste echte vakantiedag en tjonge wat vloog de tijd. Als je alle feestdagen hebt gehad, lijkt de tijd om te vliegen! Maar vandaag nog ff de tijd om aan wat kaartjes te knutselen aangezien mijn vriendje aan het klussen is met mijn pa. Normaal gaan we wel eens wat doen samen maar we voelden ons allebei een beetje OP na nieuwjaar, om ergens heen te gaan.

Deze kaart heb ik voor de challenge van Dutch Dare Card Challenges gemaakt. Het is inmiddels alweer hun # 29 card challenge en door tijdgebrek heb ik eigenlijk al een hele tijd niet meer meegedaan. De opdracht was een kaart te maken a.d.h.v. een sketch:


Dit is de sketch van Challenge # 29

Dit is mijn kaartje geworden. Alvast een zomerkaartje want na de feestdagen mag het van mij al snel warmer worden brrrrr.....

En dit is de binnenkant van de kaart met een vrolijk krabje.

Buitenkant kaart:
Ik heb een geel stuk cardstock gebruikt van 13,5 x 13,5 cm (dubbele kaart). Vervolgens een stuk designpapier van 13 x 13 cm op de voorkant plakken. Een stuk geel cardstock van 10,5 x 10,5 cm op het designpapier plakken en aan de zijkanten 2 stukjes designpapier van elk 12 x 4,5 cm plakken.daaroverheen komt nog een middenstuk van rood cardstock (10 x 7) waarin een stuk wit cardstock (9,5 x 6,5) is verwerkt.
De letters "summertime" heb ik uitgesneden op mijn Silhouette snijmachine en met rode chalk bewerkt en op het witte cardstock geplakt.
Het stempelafdrukje komt van Magnolia en ik heb het afdrukje ingekleurd met Copic Markers Ciao (E00 Skin White voor het gezicht en de armpjes en beentjes / Y08 en YR23 voor het badpak en de badmuts / R46 en R59 voor de zwemband / B02 en B05 voor het water en verder nog 0 Colorless Blender om de kleuren in elkaar te laten opgaan).
Verder heb ik de kaart nog rondom afgewerkt met Stickles Yellow en een rood lintje van bloemetjes.
--------------------------------------------------------------------------
Binnenkant kaart:
Eerst een stuk wit cardstock in de kaart plakken (in de hoek) van 10,5 x10,5 cm. De krab heb ik op mijn Silhouette uitgesneden en heb ik voorzien van witte oogjes.
Ten slotte heb ik er nog 3 pareltjes opgeplakt.
--------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor het kijken en alvast een fijn weekend!
xxx Cheryl



3 opmerkingen:

Karin zei

Superkaartje.
Je hebt helemaal gelijk na al die kerstkaarten en kou is het een genot om aan iets anders te denken.
dank je voor je deelname aan de DDCC.

xoxo karin

Riet zei

wat een schitterend kaartje Cheryl.
ja meis aan alle dingen komt een eind.
nu het weekend en dan gaat alles weer ze oude gangetje.

liefs Riet.

Sandra zei

Lief kaartje!
leuk dat je hebt meegedaan aan de DDCC

groetjes sandra