maandag 29 december 2008

Weer wat kaarten af!

Ik vond vandaag eindelijk de inspiratie enkele kaarten te maken. De laatste tijd klap ik namelijk nogal dicht als ik iets wil maken. Waar het aan ligt? Geen idee, misschien aan de drukte om me heen, vanalles dat moet en dan vormt het zich een muur die ik moet doorbreken. Maar vandaag eindelijk de tijd en de inspiratie zoals gezegd.

Ik heb gekozen voor bepaalde kleurthema's. Zo heb ik gekozen voor bijv. geeltinten, groentinten, er zit een roze kaart bij, een blauwe. En allemaal anders. Ik ben er wel tevreden mee.

Ik zou zeggen neem een kijkje en laat een reactie achter ;).


xxx Cheryl


4 opmerkingen:

M@ureen zei

Wat een leuke kaarten Cheryl ... en zo veel, creabea hoor!

Riet zei

wowww Cheryl wat een schitterende kaarten meis.

fijne jaarwisseling en een gezond 2009. liefs Riet.

sylvia zei

wat een leuke kaartjes zeg!!
groetjes sylvia

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hallo Cheryl, ich wusste gar nicht dass du deutsch sprichst :-) meine Guete vielen, herzlichen Dank fuer dein Kompliment auf meinem blog. aaahhhh.. i will Cards Only auch sehen lol :-) Jaqueline kauft es mir aber trotzdem lach ist so aufregend. Dank dir ich hoff du rutscht gut ins neue Jahr!
ganz liebe Gruesse
Claudia