zondag 28 december 2008

Kerstdagen, verjaardag....

Ik hoop dat jullie ook een fijne kerst gehad hebben, ik in ieder geval wel. Al voelde ik me niet zo heel lekker, maar gelukkig was dat 2e kerstdag al beter. Veel gegeten en gedronken en gisteren
nog een afsluiter met bowlen. Veel leuke cadeautjes gehad, ook altijd leuk.

Vandaag was mijn petekindje jarig, ze werd 1 jaar. Ik had mijn schoonzus beloofd een album voor haar verjaardag te maken, met van elke maand foto's erin. Vandaag was het zover en heb ik haar het album gegeven, weliswaar aan haar moeder, want ik denk dat het album anders niet meer geleefd had hihi. Hier volgen enkele foto's van pagina's die ik gemaakt heb.




xxx Cheryl




1 opmerking:

Riet zei

wowwww Cheryl wat heb je dat schitterend gemaakt zeg.
ze zal er wel blij mee geweest zijn (de moeder).

fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.