zaterdag 26 juni 2010

Happy Birthday to you!

Hoi hoi!

Met dit lekkere weer, zit ik binnen om kaarten te maken. Ik kan dan ook niet zo goed tegen de felle zon en ben dan liever binnen, lekker koel.
Ik heb net een kaartje gemaakt voor een goede vriendin. Ze is vandaag jarig en wordt 25 jaar :) (Gefeliciteerd Ankie!!!)dus daar hoort een leuke kaart bij. De stempels heb ik gisteren bij Marjaco hobby gekocht en ik vind ze zo lief! Heb gisteren daar een workshop gevolgd en dan blijft er altijd van alles aan mijn vingers plakken :)

Kan ik tevens ook melden, dat Marleen me voor haar Designteam gevraagd heeft en ik heb "ja" gezegd, want vind het ontzettend leuk om te doen :). Vrijdag 30 juli geef ik een workshop bij haar in de winkel. Was wel ff wennen, de opdracht die ik kreeg, want het is totaal iets anders als ik gewend ben, maar heb al 2 voorbeelden af en met de 3e ga ik komende week nog aan de slag. Hopelijk geven er genoeg mensen zich op, het is namelijk rond de zomervakantie, dus dan zijn veel mensen op vakantie... Maar goed, het is een inloopmiddag, dus dan kunnen mensen aanschuiven om mee te doen. Op haar website staat tegen de tijd meer info hierover.

Oja, de kaart natuurlijk ook nog voor Ankie:



Heb het afdrukje met distress inkt ingekleurd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,

4 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Cheryl,lief dat stempeltje,mooi papier.

Liefs Riet.x

Anneke zei

Hoi Cheryl!
Dat is een zeer lief kaartje,
kan ook niet zo goed tegen de zon, maar spijtig zit de wartme hier al binnen dus is het ook te warm om op mijn hooykamertje te gaan zitten overdag :)
En gefeliciteerd met je designer plekje :) Lijkt me geweldig om een workshop te geven.
Groetjes Anneke

Lia zei

Hoi Cheryl,
Wat een leuke kaart weer!!!
Je gaat het nog druk krijgen met je designersgebeuren allemaal........

En helaas de postbode is niet meer geweest.
Ik snap dat niet dat dat zomaar kan. De postzegels zijn dus geen garantie dat het ook echt bezorgd gaat worden.
Ja wie of wat kun je tegenwoordig nog vertrouwen.Heel erg jammer, want ik denk dat de kaart in het echt nog veel mooier geweest zou zijn.
Je doet gewoon mee met de candy hoor!

groetjes Lia ( a.s. oma hihihi )

Marley zei

Wat een mooi kaartje!! Erg lief stempeltje is dat zeg en ook mooi ingekleurd x Marley