woensdag 24 maart 2010

Tilda met lammetje

Nou voor de mensen die het nog niet wisten, vanaf mijn jeugd ben ik al gek van schapen. We hebben thuis ook altijd schapen gehad en ik vind ze geweldig!
Ik zag deze stempel in de webshop van Hobbycompleet staan en moest m gelijk hebben!




Ik heb Tilda ingekleurd met copic markers. Het papier komt uiteraard van Basic Grey. Ben echt weg van het papier! De lijn heet "Lemonade paper pad". Binnenkort bij Pipoos nog maar wat blokken kopen, want ik heb nog cadeaubonnen van mijn verjaardag liggen :). Verder heb ik alleen nog een lintje en roosjes gebruikt, want ik vond dat het tijd werd voor een rustige kaart.

Morgen misschien nog met mijn mams knutselen, als ze tijd heeft. Ik moet eerst nog ff toezicht houden bij een toets op school.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Liefs,

2 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou dat wist ik nog niet van je. van die schapen :)

je kaartje is erg schattig! fijne dag vandaag!

elly zei

wat een scheetig kaartje heb je gemaakt
echt heel leukl hoor

groetjes elly