woensdag 17 maart 2010

From me to you...

Nog snel voordat ik moet werken, een kaartje gemaakt! Ik heb de smaak weer te pakken en het geeft me veel plezier om weer wat in elkaar te zetten. Weken geen puf gehad en nu met dat lekkere zonnetje om me heen, lukt het wel weer :)




De stempel komt van Magnolia (dank je wel Alexandra!) en is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Op haar haarbandje heb ik net als bij de andere kaart wat Flowersoft gedaan (geweldig spul, moet ik snel meer van kopen hihi). Met de "Scalloped heart" pons heb ik het bovenste papier bewerkt. Die had ik nog liggen in de restjesbak. Streeppatroon papier is van Basic Grey, daaronder wit cardstock en daaronder een beige basiskaart. Het bloemetje heeft mijn mamsie gehaakt en heb het versiert met een bloemenkern en brad. De tekst komt uit een set en ik heb het met de "labels seven" door de cuttlebug gehaald. De rode kleur heb ik met een inktpad aangebracht, toen het papier nog in het stansje zat.
Lintje is van de Xenos.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Liefs,

3 opmerkingen:

celia zei

Prachtig is het! Ik denk dat we allemaal wel meer zin krijgen in zonnetje nu het al twee dagen schijnt...Blij je weer wat meer te zien hier!Veel liefs,Celia.

m@deliefjuh zei

geweldig joh! en inderdaad je bent zeker op dreef! leuk hoor. je afdrukjes zijn aangekomen! dank je wel! nou mijn oudste dochter van 3 heeft vanacht alles eronder gespuugd. dus 2 zieken kindjes. dus ik ben bang dat je afdrukjes volgende week pas worden. sorry. maar probeer het tussen de bedrijven door te doen

groetjes

Krista zei

Wat een schattig kaartje Cheryl, erg lief!