maandag 21 december 2009

Kan het niet laten...

Mijn laatste kerstkaart voorlopig voor het jaar 2009. Ik heb het nu ff gehad haha, ik heb voor bijna iedereen die me een kaart gestuurd heeft een eigen gemaakte kaart gemaakt. Mochten er nu nog kaarten binnen komen, krijgen zij een gekochte kaart, want ik wil nu weer eens aan iets anders werken.

Echter deze kaart heb ik niet verstuurd, ik vond het zo mooi (al zeg ik het zelf), dat ik het niet over mijn hart verkreeg, de kaart te versturen...



Stempel is van Magnolia. Papier is van Canson (kaart) en van Magnolia en het rode restje weet ik even niet meer...Lint komt van de Ikea (jaaaa, ook daar vind je wel eens wat, is eigenlijk voor kerstcadeautjes bedoeld...).
Ingekleurd met Distress inkt op aquarelpapier.

Liefs,

16 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie kaart Cheryl, inderdaad te mooi om te versturen.
Daar heb ik ook vaak last van ,dat ik moeilijk afstand kan doen van sommige creaties........
Maak ik een kaart voor een speciaal iemand en dan ga ik op het laatste nippertje nog een andere maken.................

nellie zei

Wat een leuke kaart vooral dat achtergrond papier, ben er ook helemaal weg van.
groetjes nellie

m@deliefjuh zei

inderdaad hij is super! ik kan me voorstellen hoor. dat je hem niet opstuurd. of je moet het naar iemand doen die je weet die het waardeert :)
maar hij is werkelijkwaar prachtig!

m@deliefjuh zei

inderdaad hij is super! ik kan me voorstellen hoor. dat je hem niet opstuurd. of je moet het naar iemand doen die je weet die het waardeert :)
maar hij is werkelijkwaar prachtig!

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Cheryl.
Prachtig hoe je dat gedaan heb die stempel,mooie kleuren.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.x

Anneke zei

Echt een super mooi kaartje!
Kan geloven dat je deze niet wou versturen ;)
Groetjes Anneke

elly zei

nou ook al is het je laaste kaart
ik vind hem helemaal geweldig
echt top

groetjes elly

Cheryl zei

Dank jullie wel dames, al die leuke reacties!!!

Knuffel Cheryl

RosesMarijke zei

IK heb dat ook hoor....soms moet ik tegen mezelf zeggen...en nu stuur je hem weg.....hahahaha

Het is ook een heel mooi kaartje!!

Milnie zei

Helemaal begrijpelijk dat je hem niet kon versturen hij is inderdaad prachtig! Zet hem maar op een mooi plekje kan je er nog lang van genieten! liefs!!

mariska zei

Heeej Meid!!

Thanks voor je reactie.
En wat erg van je caafje zeg!! Jeetje, das echt niet leuk! Sterkte ermee.

Enne...je kaartje is weer prachtig ;)

Liefs mariska

Loes Oorschot zei

Het is inderdaad een prachtige kaart Cheryl! Heel erg sfeervol door de mooie kleuren!

Groetjes, Loes

Karen zei

Het is echt een hele mooie kaart, Cheryl! Prachtig papier trouwens!
Knuffels,
Karen.

Cheryl zei

Danke schön :D Wat een complimenten zeg :)

xxx Cheryl

daantje zei

Ik vind hem prachtig geworden mooi papier en stempeltje.
groetjes
Daantje

Marley zei

Prachtig kaartje!! Super mooie kleuren en mooi papier!! hele fijne dagen toegewenst.. liefs Marley