zondag 20 december 2009

AGLO #4 Sunday Challenge

Zo, hier ben ik weer met een nieuwe AGLO. Het is een kerstLO geworden. Behalve het lintje/slinger dat ik er omheen heb gemaakt (en niet blijft plakken) ben ik er wel tevreden over.



Helaas is de foto niet zo geweldig, aangezien het licht in mijn hobbykamer niet geweldig was... Ik heb gebruik gemaakt van 2 AG kaarten, aangezien de babytjes uit dezelfde serie kwamen. De bloemetjes zijn normaal wit, maar heb ik met mijn Glimmer Mist "Silver" gespoten. Ik vond ze eerst mislukt, aangezien ze enorm nat waren, ik had namelijk te dichtbij gespoten en hierdoor zag je het wit niet meer. Maar op deze LO komen ze wel tot hun recht.De brads zijn van de Kruidvat en hebben ze ook in engel- en kerstmanvariant. Maar ik vind de sneeuwvlokken het leukste. De borders onder de kaarten zijn met mijn MS pons gemaakt. En de roosjes komen van Paper&Pictures.

Door de slechte foto, lijkt het enorm scheef, maar dat valt reuze mee in het echt ;)

Ben ben benieuwd wat jullie ervan vinden, volgende week zal ik eens kijken of ik een nieuwjaars LO kan maken, beloven kan ik niks LOL.

Liefs,

6 opmerkingen:

daantje zei

wat maak je mooie kaartjes zeg ik kwam via via op je blog en ben meteen volger geworden.
groetjes
daantje

Marley zei

Ik vind dat je deze weer heeel mooi hebt gemaakt! complimenten.xxMarley

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Cheryl,lief zeg met die kerstmutsen op.

Liefs Riet.x

Cheryl zei

Dank je wel Daantje, voor je lieve compliment, ga ook snel bij jou kijken :)

Groetjes Cheryl

Cheryl zei

Dank je wel Marley!

xxx Cheryl

Cheryl zei

Dank je wel lieve Riet!

Knuffel Cheryl