zondag 27 december 2009

Iets heel anders...

Nou ik heb het virus! Ik was net bezig met een cadeau voor mijn petekindje, ze wordt morgen 2 jaar en wilde iets scrappen. Maar ik had geen foto's meer op fotopapier... Wat te doen? Zo kwam ik op het idee om digitaal te gaan scrappen. Ik vind het zelf een hele mooie LO geworden! Maar die laat ik morgen dan wel zien ;) Anders is het geen verassing meer hihi. Heb wel nog een ander LO digitaal gescrapt, die laat ik jullie nu zien. Echter, ik ben net vandaag begonnen, dus het resultaat laat misschien te wensen over aan mensen die al langer bezig zijn... Heb mijn best gedaan:



Dit ben ik met Lotte!

Liefs,

5 opmerkingen:

Renske Creatief zei

Wat leuk gedaan. Ik wist niet eens dat je ook digitaal kon scrappen.

Groetjes renske

Riet zei

Schitterend Cheryl.
leuk die foto,mooi dat papier.
Maar hoe je dit doet is voor mij echt een raadsel.

Liefs Riet.

Cheryl zei

Dank je wel Renske, nee dat wist ik eerst ook niet, maar het is kei leuk om te doen!

Groetjes Cheryl

Cheryl zei

Dank je wel Riet, ik wil het je gerust eens uitleggen, moet ik eerst voor mezelf ff alles op papier zetten en dan maak ik er wel een soort van weblog les van met foto's :)

Knuffel Cheryl

daantje zei

wat is dat een goed idee zeg ziet er erg mooi uit.
groetjes
daantje