zondag 27 december 2009

AGLO #5 Sunday Challenge

Ja, het is weer zondag! Ik ben een beetje door de war deze week, meende dat het vrijdag al zondag was... Maar goed, vandaag kan ik m online zetten:



Ik had gezegd te proberen, een nieuwjaar LO te maken, maar had totaal geen kaarten die met nieuwjaar te maken hadden, dus heb ik er maar willekeurig een gekozen :)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Papier is van Color'Core;
Kaart is van Anne Geddes;
Roosjes komen van Paper&Pictures;
Lint had ik nog gevonden, heb het witte lint met Glimmer Mist bewerkt.
En de papieren bloem heb ik m.b.v. het filmpje gemaakt (moet nog altijd een nieuwe poging wagen met dunner papier...)
Steentjes komen van Blokker.

Liefs,

2 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Cheryl,
wat een mooie creaties heb je gemaakt!
Leuke lo, en een mooi kaartje.
Fijne feestdagen
groetjes Anneke

Riet zei

Ik vind het een prachtige creatie,lief plaatje.

Liefs Riet.