zondag 29 november 2009

AGLO #1 Sunday Challenge

Iedereen denkt nu vast: WAT?? Nou ik zal het ff uitleggen:

Ik ben jarenlang verzamelaarster geweest van de kaarten van Anne Geddes. Dat zijn die kaarten met die lieve kindjes/baby's in een bepaalde pose met een enorm leuke achtergrond of kleertjes. Helaas kan ik in de winkel geen enkele kaart meer vinden, maar ik heb er dan ook wel een stuk of 50 verschillende. Aangezien ze maar in een fotoboek zaten en ik er niets mee deed, leek het me een leuk idee iedere zondag een Lay-Out online te zetten die ik met een Anne Geddes kaart gemaakt heb. Zo komen ze tenminste tot hun recht in mijn Lay-out klapper. Ik maak er dus een Sunday Challenge voor mezelf van.

Vandaar de naam: AGLO --> Anne Geddes Lay-Out. Ik kon geen andere naam bedenken haha :P Maar nu begrijpen jullie wat ik bedoel ;).

Hier de eerste lay-out gemaakt met een kerstkaart van Anne Geddes:


Vind het zo'n schattige kaart! Papier is meende ik van My Mind's Eye en het cardstock van Color Core. De bloemetjes heb ik gisteren aangeschaft en de kertsterren komen van de Xenos. Eigenlijk zijn ze wit (vilt) maar heb ze met mijn Glimmer mist gespoten, zodat ze groen werden met een glittertje erin.

Liefs,

7 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Cheryl!
Wat een leuk idee,
je layout is heel mooi!
Ben al benieuwd naar de volgende,
heb ook nog zo vele kaartjes liggen :D
Groetjes Anneke

Milnie zei

Hoi!!!

Leuk idee om ze op deze manier weer tot leven te brengen! Het is een prachtige layout geworden!

Veel liefs,

Mélanie

mildred zei

hoi!!

wat ontzettend leuk!! zo heb je er wat aan!!

groetjes mildred

Riet zei

SCHITTEREND Cheryl,ik ben er een hele grote fan van.
Heb veel kaarten,puzzels gemaakt voor me dochters.
Ook van die pluizen anne,s,.en nog veel meer ervan.
Je kaart is heel erg mooi meis.

Liefs Riet.x

elly zei

oooooooo die zijn echt gaaf
de anna geddes foto's
ben er zelf ook gek op
heel mooi gedaan

Cheryl zei

Dank jullie wel dames :) Lay-Out # 2 is ook al af, maar nog even geduld tot volgende week zondag!

Knuffel Cheryl

Christa zei

leuk zeg ,weetje ik heb zelf ook zón stapel kerstkaarten liggen en ik vind ze eigenlijk dan weer zonde om zo te versturen ,maar om ermee te scrappen is een goed idee ,ik heb nu alweer genoeg kerstkaarten maar zal je idee onthouden super hoor groetjes christa