vrijdag 5 juni 2009

Ze zijn binnen.....

mijn Martha Stewart Ponsen :D. Alhoewel ik ze wel nog ff moet ophalen straks, want de postbode (die arme kerel) heeft al voor de zoveelste keer in korte tijd voor een dichte deur moeten staan en dat 2 keer... Dus kan ik mijn pakket zelf gaan ophalen op het postkantoor (heb ik geen problemen mee hoor!) Ik heb volgende ponsen uitgekozen en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. De doily lace punch is trouwens al weer uitverkocht bij Scrapbookdepot, dus ik heb geluk gehad haha :P





Plaatjes komen van resp. Scrapbookdepot en Create4fun!

xxx

1 opmerking:

Riet zei

O wat leuk voor je Cheryl,kan je het weekend heerlijk knutselen.
Ik heb er ook 2 ,ze zijn echt super.
Wil er nog wel een paar,maar kan niet alles te gelijk.

Fijn weekend.
Liefs Riet.xx