woensdag 6 mei 2009

Laatste vakantiedag

... en dus nog wat kaarten gemaakt.




De stempel komt van de stempelmakers en is een bengel (als ik het goed heb) ik heb hier in 3d gemaakt, daar is deze stempel heel goed voor. Verder heb ik alles ingekleurd met mijn copic markers.




Deze vind ik toch echt de beste tot nu toe: een notitieblokjeshouder in de vorm van een kaart. Heb m zelf uitgevogeld en het heeft ff geduurd. Ik had er zelfs een filmpje van gemaakt, maar dat is dus te lang, dus ik laat jullie binnenkort zien hoe ik m gemaakt heb d.m.v. een nieuw filmpje ;) Stempel is van Magnolia.




En deze heb ik voor mijn moeder gemaakt! Patroon komt uit de nieuwe Cards Only, nummer 7.

Bedankt weer voor het kijken!

Knuffel xxx

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je je vacantie goed besteed Cheryl.
Wat is het allemaal schitterend gemaakt meis.
succes morgen op je werk.

liefs Riet.x

Krista zei

Wat een leuke kaartjes Cheryl!

Nicole Verkooijen zei

Hi Cheryl, mijn god zeg, wat moest ik lachen toen ik je blog opende, wat een leuket die stempel met die ( beer ) die aan tafel zit te wachten op zijn eten hahahaha...toppertje !!! Liefs Nicole