maandag 4 mei 2009

Helaas niks laten zien vandaag

Twee dagen geleden kreeg ik enorme last van mijn keel, mond, tong en lippen. Wat blijkt: ik heb weer aften in mijn mond. Nu heb ik er vaker last van, maar nu extra erg, mijn hele keel is opgezet en ik kan mijn tong niet meer omhoog bewegen. Daarnaast zijn mijn lippen enorm opgezwollen en kan ik amper eten.
Erg leuk zeg, de laatste dagen van de vakantie en ik zit ziekjes thuis...
Ik heb me net nog aften mondgel gekocht en het verkoelt wel iets, maar zal het een week moeten volhouden...

Pfff het is me wat en dat terwijl ik me voorgenomen had lekker te gaan fröbelen...

Dan maar duimen dat het morgen beter wordt en ik de nieuwe Cards Only ontvang...

xxx

1 opmerking:

Riet zei

Hoe is het met je Cheryl,is het al wat minder je mond,verveeld meis.
als nog weer deze kant op komt moet je langs komen hoor.
je was valk bij me.

beterschap schat .
Liefs Riet.x