woensdag 8 april 2009

Nieuwe Lay Out

Hallo again ;)

Ik heb nog een lay out van mezelf gemaakt, ik schat dat ik hier 1 a 2 jaar oud ben. Ik werk graag met vaste kleurtjes, zoals nu het roze. Vroeger was ik namelijk helemaal idolaat van roze en vandaar dat ik hiervoor gekozen heb. Tevens had ik restjes designpapier over met deze kleur, dus de keuze was snel gemaakt.
Verder heb ik voor de omranding van de foto's de cuttlebug en mijn nieuwe nestabillities gebruikt. En aan de rechter zijkant zien jullie en rand die bewerkt is met mijn nieuwe pons van CreaMotion, de lace pons. Ben er erg blij mee en trots op de lay out ;)



Dit was het weer voor vandaag, ik ga mijn bedje eens opzoeken ;)

Liefs Cheryl

1 opmerking:

Riet zei

wowww Cheryl,wat heb je dat weer schitterend gemaakt zeg.
je heb weer goed zin meis.

liefs Riet.xxxxx