woensdag 8 april 2009

De cuttlebug gebruikt :)

Hallo allemaal!

vandaag heb ik mijn nestabillities binnengekregen. Ik had 2 sets gekocht bij scrapbookdepot en ze bevallen prima! Ik wilde namelijk kijken of ik er iets mee kon ;) Ben blij dat ik ze gekocht heb, maar ik houd het nu even bij deze sets haha ;)
Ik ben bij de magnoliakaart niet helemaal tevreden over het lint, het ziet er niet zo leuk uit, beetje scheef ook, maar ach, dan houd ik het bij een probeersel ;)

Bij de Sara Kay kaart heb ik een achtergrondstencil voor de cuttlebug gebruikt. Hier heb gekozen voor embossing.





Ik hoop dat jullie ze toch de moeite waard vinden en ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Knuffels Cheryl

1 opmerking:

Riet zei

wat zijn ze weer schitterend Cheryl,niet zeuren over schreef,,het is handwerk hoor.
ze zijn prachtig.

liefs Riet.xxx