woensdag 1 april 2009

Geen grapje, ondanks 1 april ;)

Ik heb weer een aantal projectjes af: 2 Lay Outs en 2 (paas)kaarten. Ik ben weer helemaal met het scrappen bezig en vind het onwijs leuk!
Hier zien jullie mijn werkstukken van vandaag:



Een mooie Lay Out van mijn petekindje Lotte. Ben er erg trots op met dat roze, is echt helemaal haar! Heb de Lay Out helemaal gemaakt naar het voorbeeld van de cavia's.



En een Lay Out van mezelf toen ik een jaar of 3-4 was. Helaas niet zo'n duidelijke foto, maar de camera's waren in die tijd ook niet geweldig haha ;).



Mijn 1e paaskaartje. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Copic Markers en ik heb geprobeerd schaduw erin aan te brengen (is lang niet zo makkelijk moet ik zeggen!)



En mijn 2e paaskaartje, Tilda als bunny! Hier is het helaas niet zo mooi gelukt met de schaduw, maar ach alles komt met de tijd ;)

Hoop dat jullie het mooi vinden! Laat een berichtje achter :)
Knuffel xxx Cheryl

1 opmerking:

Riet zei

wowwww Cheryl,jij ben druk bezig,wat een schitterende layouts heb je gemaakt zeg.
en je kaarten zijn ook schitterend meis.
is niet makkelijk hé',met de copic in kleuren,ik heb ze al ruim een jaar en vind het nog steeds wel lastig.

dikke knuf.
veel liefs Riet.xx