maandag 30 maart 2009

Scrapevent Heerlen 29-03

Hallo!

Gisteren ben ik naar een Scrapevent in Heerlen geweest. Het was echt een hele leuke en leerzame dag, waar we wel flink moesten doorwerken.

Workshop 1 --> Een mini-album met Basic Grey Porcelain




Dit zijn de voorkant en 1 van de pagina's uit het boekje. Het thema was zoals jullie misschien al zagen: Home! We moesten met zwart-wit foto's werken. Ik vond het erg leuk om te doen, al kreeg ik het jammer genoeg niet af en heb ik het net nog even afgemaakt.

Workshop 2 --> Distress Layout



Dit vond ik zelf de beste workshop! Vooral ook omdat ik van dit soort technieken houd. Ik heb een foto van de caafjes genomen, ik ga de layout denk ik inlijsten, want ik vind m errug mooi geworden!

Workshop 3 --> Ranger Technieken



Hier kwamen eigenlijk alle technieken die Ranger te bieden had, aan bod: distress inkten, crackle verf enz. Wel leuk om te doen moet ik zeggen, je handen werden er wel erg vies van...

Workshop 4 --> Hotfix kaart en halve LO




Dit vond ik wel een vermoeiende techniek moet ik bekennen. We moesten strass-steentjes vastzetten met een heet apparaat. Ik kreeg erge last van mijn armen van dat drukken. Leuk om eens gedaan te hebben, maar het apparaat ga ik me niet aanschaffen...

Al met al een ontzettend leuke dag dus, ga ik zeker nog eens doen!

xxx Cheryl

2 opmerkingen:

Riet zei

wowwwww Cheryl,wat heb je dat allemaal goed gedaan.
het is echt schitterend meis.
heerlijk ontspanning voor je ,zo gezellig weekend.


dikke knuf .
liefs Riet.xx

Lia Faes zei

Cheryl,

Nu ik zo al je werkstukken zie, toch wel jammer dat ik me niet ingeschreven heb denk ik achteraf.
Dat hot fix apparaat heb ik ook, maar ik gebruik het weinig( dus bijna nooit) voor de strass steentjes plakken.
ik heb er een apart mesje bijgekocht en gebruik het om mijn unmounted stempels mee los te snijden als ik de faom erop heb geplakt.
Gaat veel fijner dan met een schaar.
Groetjes uit Tilburg van Lia