vrijdag 13 maart 2009

Weer bijna weekend!

Vandaag nog werken en dan is het weekend. Dan kan ik rustig weer eens aan de kaarten gaan werken. Ik heb namelijk een heleboel nieuwe spullen, die ik nog niet gebruikt heb en ik wil me er vandaag toch eens voor gaan zitten. Afgelopen maandag heb ik mijn hobbykamer opgeruimd. Veel spullen die ik niet meer gebruik in een tad gestopt en dan zien we wel wat ik ermee ga doen, misschien zet ik het wel op internet en anders geef ik het wel af. Tjonge wat een mens zoal verzameld...
Ik krijg als het goed is ook een aantal nieuwe spullen binnen vandaag. Afgelopen zaterdag heb ik een workshop distressinkten gedaan en ik vond het zo leuk, dat ik dus wat inkten besteld heb. En nog 2 stempels van Magnolia: Alf en een grote paddestoel. Ik kan al niet meer wachten tot vanmiddag!!!

Ik ga nu werken, misschien tot straks (als ik iets af heb dan he :P)

xxx Cheryl

Geen opmerkingen: