dinsdag 15 juli 2008

Weer een nieuwe kaart en wedstrijd gewonnen :)

Goedemorgen (nog net),

heb net een kaartje afgemaakt. Gewoon, niet voor een challenge. Had nog een aantal afdrukjes liggen en ik wilde ze toch maar eens gaan maken. Het papier is voornamelijk van Basic Grey al heb ik ook wat restjes van de Action papierblok gebruikt.



Verder kreeg ik gisteren via de mail ook een leuk berichtje dat ik met mijn geboortekaartje (had ik laatst gemaakt voor een kaartenwedstrijd) een magnoliastempel heb gewonnen :) Helemaal trots natuurlijk hihi. Ik zal het kaartje hier beneden laten zien. Het kaartje bestaat uit 4 delen en op elk deel heb ik de levensfase laten terugkomen (bijv. eerst een zwangere vrouw en als laatste een kind). Het ontwerp is van Erica Everaers, maar ik heb ipv een verjaardagsslinger een geboorteslinger ervan gemaakt.







1 opmerking:

Krista zei

Hij is echt geweldig, terecht een winnende kaart!