maandag 14 juni 2010

Explosion Box

Hoi hoi!

Tussen het nakijken, voorbereiden en proefwerk maken door, zag ik tijd, om wat te gaan knutselen. Naast de Candy kaart voor Lia, heb ik me ook gewaagd aan de Explosion Box. Ik heb 'm al vaker langs zien komen, maar nooit zag ik een beschrijving en toen kwam ik er eentje op youtube tegen. En niet eens moeilijk om te maken. Alleen het versieren vergt de nodige tijd. Dus toen Nederland moest spelen, heb ik het werk ff stil gezet, om de wedstrijd te gaan kijken. Gek he? Normaal gesproken kijk ik nooit naar voetbal, maar het WK en het EK zijn toch wel mooi om te zien en ik snap zelfs de buitenspel regel haha! Mag ook wel met een broer, die tot voor kort altijd gevoetbald heeft hihi.

Maar goed, hier komt mijn versie van de Explosion Box. Naja, een gedeelte dan, want het zijn anders wel erg veel foto's...







Heb 'm een beetje rustig gehouden, wat de kleuren betreft. Weet nog niet voor wie de box wordt, maar ik kan er vast iemand blij mee maken :)

Bedankt voor het kijken en ik hoor graag jullie commentaar!
Liefs,

2 opmerkingen:

Lia zei

Hoi Cheryl,

Wat een leuke explosion box heb je gemaakt.
Het lijkt wel 3 in 1.....
Wel heel leuk ook om het zo te maken.
Misschien doe ik het ook nog weleens op die manier.

De airbrush wil ik gaan kopen na mijn verjaardag, en als we in de kroeg de kermispot uit gaan halen.....

groetjes Lia

Riet zei

Ohhh wat een prachtig doosje Cheryl.
Dat wil ik ook is maken,lijk me wel leuk om tedoen.

Liefs Riet.