zondag 16 mei 2010

Love is in the air...

Had vanavond geen dansles, dus nog een extra kaartje gemaakt als goedmaker voor mijn afwezigheid de laatste dagen/weken ;)



Papier is van Papermania en heb ik in een goodiebag gekregen tijdens een scrapevent. Afdrukje is van het afgelopen Magnolia Event. Ik kon hier niet bij aanwezig zijn helaas, maar had me het pakket besteld. Lintje komt ook uit een goodiebag (weet ff niet het merk sorry...). Het afdrukje is ingekleurd met copic markers. Gehaakte bloem heeft mijn moeder gemaakt. En de losse hartjes komen van een hartjesponsje.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en natuurlijk van mijn 1e bijdrage aan het designteam van Annette (hier beneden).

Liefs,

6 opmerkingen:

mariska zei

Heeej Cheryl!!

Wat een super leuke kaart!
Erg mooi gemaakt!

Liefs mariska

Riet zei

Ohhh Cheryl,wat een schitterend kaartje weer,zo lief dit stempeltje,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.x

m@deliefjuh zei

wauw meid! deze is echt helemaal top!

Marley zei

Prachtig kaartje!! Liefs marley

Anoniem zei

ook dit kaartje is heel mooi hoor Cheryl!!

veel liefs Rebecca

Anneke zei

Hoi Cheryl,
dat zijn weer leuke kaartjes!
Dit afdrukjes is super mooi,en zo mooi ingekleurd ook
Groetjes Anneke