zondag 10 januari 2010

AGLO #7 Sunday Challenge

Hallo! Pff, wat een week zeg. Had het erg druk op mijn werk en daarnaast nog een heleboel bestellingen van kaarten die ik moest verwerken. Dus vandaar de hele week niks nieuws, maar aangezien ik deze AGLO al afhad, kan ik die tenminste wel laten zien :)




Lief he? Die ballerina's! Heb hem helemaal roze/paars gemaakt. Voor de border een MS pons gebruikt en ook weer mijn Glimmer Mist voor de roosjes en voor de achtergrond. Ik ben echt helemaal weg van Glimmer Mist, had ik dat al gezegd :P.
De swirls komen van de Xenos, die hadden ze ook in andere kleuren. Ook de vogel komt er vandaan. Het lint is van de markt.

Liefs,

4 opmerkingen:

Bea van Ette zei

Wat een schatje!

Groetjes, Bea

Cheryl zei

Dank je wel Bea :)

Riet zei

Ohhh wat is die weer heel erg mooi,ik geniet er elke keer weer van.
Wat zijn ze toch lief.

Liefs Riet.x

Cheryl zei

Ja ze zijn ook zo lief! Bedankt voor je lieve reactie Riet!

xxx Cheryl