zondag 18 oktober 2009

Een herfstkrans

Ik was daarnet met Loek bij de Intratuin. Pff wat een drukte zeg en dan hebben we hier nog geen vakantie...
Iedereen die al de kerstballen staat uit te zoeken en dat terwijl het net herfst is :(. Ik vind herfst echt een mooi seizoen, de blaadjes die van kleur veranderen al die paddestoelen in het bos. Was vanmorgen ook nog in het bos bij ons achterom en heb zowaar een vliegenzwam gefotografeerd!

Maar goed, bij de Intratuin een aantal kransen gekocht en wat decomateriaal, toen nog bij de Xenos wat herfstbladeren en denneappels en thuis gelijk aan de slag gegaan met de krans. Deze is voor mijn schoonouders, ze zijn namelijk vandaag 34 jaar getrouwd. Hoop dat ze m mooi vinden!




Goed, dan ga ik nu weer ik moet zo dansen ;)

Liefs

11 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Schiterende krans Cheryl! Ik kom ook net uit het bos waar verschillende vliegenzwammen staan. Zo mooi!
Veel plezier met dansen...

Groetjes, Loes

elly zei

oooooooooooooo wat een GAVE kerst krans heb je
echt heel leuk


groetjes elly

Anoniem zei

wat ziet ie er super mooi uit zeg,heel leuk!
zullen ze vast erg blij mee zijn

Lia zei

ooooooooooohhhhhhhhhhhh Wat mooi die krans.
Krijgt iedereen die van je die 34 jaar getrouwd is???
Frans en ik zijn nml. op 24 oktober 34 jaar getrouwd!!!!!!!

RosesMarijke zei

Ja en ik ben in februari ook 35 jaar getrouwd....hahahaha

Wat een schitterende krans....een plààtje

Anneke zei

Wat een leuke krans!
Groetjes Anneke

celia zei

Heel mooi,ik zou er heel tevreden mee zijn hoor!
Erg hé,de mensen kunnen niet meer wachten...vanaf 1oktober kon je het snoep van de Sint al overal vinden!?Verschrikelijk is het!:-)

mariska zei

Hoi Cheryl!!

Nou als ze die niet mooien vinden weet ik het niet hoor!
Echt een mooierd!!!

Liefs mariska

Cheryl zei

Dank jullie wel allemaal :) Ik heb die voor mijn ouders ook al klaar. IS echt niet moeilijk en was binnen een uurtje klaar :)

Liefs Cheryl

mildred zei

wat mooi zeg!!
lekker dan toch weer de herfst, vooral met de kleuren!!

groetjes mildred

jacinta's hobbyhoekje zei

wat is die mooi geworden zeg
en die kleuren ook zo mooi

groetjes jacinta