maandag 21 september 2009

Sneak Peak --- Receptenboek

Hoi!

Vandaag ben ik begonnen aan een receptenboek te pimpen. Ik heb een hele tijd geleden een receptenboek voor €3,99 bij de Cook&Co gekocht en er nog niets mee gedaan.
Nu was ik in augustus op de beurs in Zwolle en daar heb ik toen zulk leuk papier zien liggen en dat kwam vast wel eens van pas: Nana's Kitchen Stack van DCWV. Echt GEWELDIG papier als je van zachte kleuren houdt, is het echt een aanrader :) En het leukste is, dat er ook papieren bijzit met glitter!!! OEHOE ben gek op glitter :D.

Maar goed, ik heb de voorkant al van nieuw papier voorzien want ik vond de voorkant maar niks... En de achterkant moet ik ook nog doen en dan de binnenkant :D.
Loek (vriendje) kan heel goed koken en improviseren! Ik dus echt niet... Ok ik kan wel koken, maar dan wel uit een pakje of volgens een recept. Dus ik ga Loek zijn kookkunsten maar eens bundelen in mijn receptenboekje.

Het is nog niet af, vandaar de sneak peak en binnenkort meer foto's ;)

BTW hoe vinden jullie de kooklepel?! Is ie niet enig???



Liefs en tot snel,

11 opmerkingen:

mildred zei

hartstikke leuk vind ik hem!! ben nu al benieuwd naar de rest!!!

groetjes mildred

Loes Oorschot zei

Ja leuk een receptenboek! Dat wil ik ook al heel lang maken.... Dit ziet er veelbelovend uit Cheryl! Als ik het goed zie, is de sluiting een houten pollepel. Geweldig!!

Groetjes, Loes

Anneke zei

Leuk,
en mooi papier ook
Zelf ben ik ook bezig met een kookboekje in een aan het flansen ;)
Die zal tegen kerstmis wel op mijn blog verschijnen :D
Groetjes Anneke

celia zei

Het is al een mooi begin... ;-)

Marley zei

Ben heel erg benieuwd naar de rest! ziet er veelbelovend uit.. xxMarley

jacinta's hobbyhoekje zei

ziet er zeer smakelijk uit moet ik eerlijk zeggen
op naar de rest

groetjes jacinta

Deborah zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Deborah zei

Helemaal leuk, en ook ik ben erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.

Groetjes Deborah

Cheryl zei

Dank jullie wel dames :)

Jullie zullen snel genoeg iets nieuws zien :)

Groetjes Cheryl

elly zei

hallo
ooooooo die is geweldig wat een mooi receptenboek heb je gemaakt
echt toppie hoor

groetjes elly

m@deliefjuh zei

hij ziet er nu al leuk uit! leuk he dingen pimpen :)

groetjes martine