vrijdag 4 september 2009

Blogcandy voor 10.000 bezoekers!

Hallo allemaal,

Ik zie dat ik meer dan 10.000 bezoeker/sters heb gehad! Wat een eer en wat leuk om zoveel trouwe kijk(st)ers te hebben :)
Als dank hiervoor, heb ik natuurlijk een leuke (kleine) candy bedacht. Je kunt op de foto zien, wat er allemaal bijzit:

1 potje stickles (fruit punch)
zakje bloemetjes (flora doodles)
afdrukjes (Magnolia, Happy Hoppers, Greeting Farm)
3 clearstempels van Kars
1 clearstempel van Snag'em Stamps (popsicle)
10 vellen Bazix paper
Velletjes dessinpapier





Het enige 3 kleine dingetjes die ik graag zou willen:

1. Laat een reactie achter bij dit bericht;
2. wordt een blogvolger van mijn blog;
3. vertel het verder d.m.v. een berichtje op jouw blog of d.m.v. een vermelding in je sidebar!

That's it :) De candy loopt af op vrijdag 25 september en op zaterdag 26 september bepaal ik een winnaar. Succes!

Liefs

33 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Cheryl,
wat leuk dat je ook een blog candy geeft!
Gefeliciteerd met je 10 000 bezoekers ;) En hoop dat er nog vele langskomen :D
Bedankt voor de kans om dit te winnen
Groetjes Anneke

elly zei

hallo cheryl
GEFELICITEERD
op naar de vlogende 10.000
maar dat is geen probleem voor jou

ik doe graag mee met de blogcandy

nou heel veel plezier ermee
en ik hoop dat je nog veel meer volgers krijgt
een fijn weekend
groetjes elly

mildred zei

Hoi!!


wat leuk van je!! ik doe natuurlijk graag mee want je geeft echt superspullen weg!!

groetjes mildred

Anoniem zei

Hoi,

Leuke blogcandy;) Ik zou graag mee willen doen. Gefeliciteerd met de 10.000 bezoekers!

Liefs Mir

Anita zei

Hey Cheryl, wat leuk dat je een blogcandy houdt! Ik doe graag mee, volger ben ik al een tijdje.
Ik zal je candy in mijn sidebar zetten.
Fijn weekend, Anita

renate evres zei

Cheryl Gefeliciteerd met de 10.000 bezoekers. en zo kan het makkelijk verdubbelen, met zo'n super candy.

ik doe daar graag aan mee.

groeten renate

chantal zei

Hoi Cheryl, 10 000 bezoekers is niet niks hoor!
Leuk dat je daar een candy voor geeft.
Wat een mooie dingen geef je weg!
Natuurlijk wil ik mijn kans wagen.
grtz Chantal

Riet zei

Ohhh wowww Cheryl,wat a prachtige blog candy,gefeliciteerd meis met je 10.000 bezoekers.
Hartstikken goed.

Liefs Riet.x

De Creakeet van Peet zei

Jahoeeeeeee meiske das te gek al zoveel bezoekers en bezoekster, das toch een mooi compliment voor je gave blog...op naar de volgende 10.000...liefs Peet

jacinta's hobbyhoekje zei

hoi cheryl

allereerst gefeliciteerd met je 10000 bezoeker maar dat snap ik best als ik al die mooie creaties zie bij je
ik ga meteen op mijn blog een berichtje achter laten hoor want ik doe graag mee aan je blogcandy

groetjes jacinta

celia zei

Hartelijk gefeliciteerd met je bezoekers!Ik blijf je volgen want zag al je mooie werkjes staan...

Renske Creatief zei

hoi cheryl

ik heb een berichtje op mn blog gezet over jouw blog :)

Groetjes renske

Karen zei

Ik ga niet deelnemen Cheryl, maar vind het een heel mooi gebaar van je! ;)
Knuffels,
Karen.

nellie zei

Hallo Cheryl
Wat een leuke blog candy. En gefeliciteerd hoor met je 10.000 bezoeker.
Groetjes nellie

Christa zei

wauwwie leuke candy hoor en van harte met het behalen van 10.000 bezoekers, groetjess christa

Lia zei

Hoi Cheryl,

Leuk voor je al zoveel bezoekers en dan nog een blogcandy weggeven.
Ik snap helemaal niks van dat bloggen, maar probeer er op mijn ( als digibeet zijnde) manier aan mee te doen.
Ik heb laatst een blog aangemaakt en daar blijft het bij ben ik bang.
Snap er helemaal niks van hoe ik een foto moet toevoegen enz., maar ik volg je echt op de voet en geniet van je stukjes die je schrijft en je mooie werkstukken.
Ga zo door en wie weet ooit nog eens tot ziens

Lia

Anoniem zei

Hallo Cheryl:)
Gefeliciteerd met je 10 000 bezoekers ;)
Jij was mijn eerste volger op mijn blog:)
vind ik wel heel speciaal:)

en dan zie ik dat jij een candy heb staan, omdat er al 10.000bezoekers zijn geweest (nu al weer veel meer;))
wat een gaaf snoeppakketje meis:)
ik vind het super leuk dat we allemaal een kansje mogen wagen:)

Ik ben al volger. verder staat je link al op mijn blog.

Ksenia zei

Hello!
Congratulations!
The candy is fantastic! Count me in....
I put a link+pic of your candy on my sidebar and i follow!

Jeanet van der Lee zei

Leuk, een blogcandy voor 10.000 bezoekers! Doe ik graag aan mee hoor. Ben je volger geworden en ga nu de link om mijn blog plaatsen.
Groeten, Jeanet

Jolanda de Ronde zei

Hoi,

Wat een leuke blogcandy heb jij zeg voor je 10.000 bezoekers. Gefeliciteerd!
Ik ben gelijk volger geworden en wil graag meedoen voor de Candy.
Ga gelijk een linkje plaastsen.

Groetjes Jolanda

Bea van Ette zei

Hallo,

Gefeliciteerd met je 10000 bezoekers, zeker een blog candy waard!

Hij staat op mijn blog!

Groetjes, Vea

Anneke zei

Hoi Cheryl,

Gefeliciteerd 10.000 bezoekers wow!
Ik vind het leuk om je site te volgen. En wat een leuke blog candy, heb jouw blog candy op mijn site vermeld.

Groetjes Anneke

Anoniem zei

Hoi Cheryl,

gefeliciteerd met het aantal bezoekers wat je ondertussen al hebt,
en aan mij heb je er weer een nieuwe volger erbij,
ben ondertussen zelf net 2 maandjes bezig met scrappen en heb sinds kort ook een eigen blog. en vind het altijd leuk nieuwe ideetjes op te doen via andere blogs..

bij deze vind ik het ook erg leuk om aan je candy mee te doen.
hij staat al bij mij op mn blog.

Groetjes Wendy

Marcita zei

Gefeliciteerd met je 10.000 bezoekers. Dat moet ik nog maar zien te halen. Toppie hoor!

Anoniem zei

hallo cheryl,

proficiat met je 10.000 ste bezoeker.En wat een leuke blogcandy.ik heb hem meteen op mijn blog gezet en ben volger van je geworden.

groetjes Rebecca

Marley zei

Cheryl!!! haha ik was mijn blogcandy lijstje aan het kijken.. zag dat die van jou bijna afliep en wou mijn reactie terug vinden, zie ik dat ik helemaal geen reactie heb geplaatst! maar wel de foto in mn sidebar heb.. zo zal ik hem niet winnen he! haha.. nouja volger ben ik allang van je.. gefeliciteerd met de 10.000 bezoekers, niet zo gek hoor want je maakt top kaarten! Nou ik ga mn best doen om deze geweldig mooie spulletjes richting mij te laten komen hihi.. xxxx Marley

Creativika zei

Hi Cheryl! You're offering a great candy! Thanks for the chance to win! I linked it on the sidebar of my blog. http://creativika.blogspot.com

Best wishes!
Victoria

Milnie zei

Hallo Cheryl!

Hartelijk gefeliciteerd met de 10.000 bezoekers! Hoop dat mij gloednieuwe blog ook zo storm gaat lopen! Bedankt voor deze leuke kans en op naar de volgende 10.000!

Liefs,

Mélanie

Tanya zei

Hi Cheryl, congrats on your hits!!!
Thanks for the chance to win your beautiful candy! Linked it on my side bar. Welcome to my blog.
Thanks!!!!

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Hoi Cheryl,
Gefeliciflapstaart met je geweldige aantal hits!
Bedankt voor de kans op je mooie candy!!!
Ik ben een volger en heb je candy in mijn sidebar geplaatst!

Liefs, Marit.

Алена Кинчерова zei

Hello! I'm from Russia. Its a super candy! I've put a link on my blog on sidebar under the section BLOG CANDY

m@deliefjuh zei

ik wil ook graag meedoen.
je hebt een mooi blog :) leuk om te spieken

en gefeliciteerd metje 10000 bezoekers! wat een eer!

Anoniem zei

veel geleerd