woensdag 22 juli 2009

Tilda op het hekje

Hoi allemaal,

heb deze kaart zojuist afgemaakt. De afdrukjes had ik al een tijdje ingekleurd liggen, maar nog niks mee gedaan. Tilda zit "eigenlijk" met haar voetjes in het water (wordt veel gebruikt in combi met de zwemband) maar ik heb hara zodanig uitgeknipt, dat het water wegviel, zodat ik haar op het hekje kon laten zitten. De voetjes zien er misschien daardoor wel een beetje raar uit door het ontbreken van de tenen.
Verder heb ik uit de witte kaart met de nestabilitie een figuur uitgestanst en daarachter heb ik blauwe vellum geplakt, zo lijkt het net lucht achter Tilda. Bloemetjes heb ik met brads vastgemaakt aan de kaart.

Tilda en hekje zijn ingekleurd met copic markers. Hoop dat jullie de kaart leuk vinden.



Groetjes

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Cheryl,wat blijf ze toch lief hé Tilda?

Liefs Riet.

Cheryl zei

Dank je wel Riet! Ja ze is echt een schatje en zoveel mogelijkheden he?

Liefs Cheryl

mildred zei

Hoi!!

wat een mooi kaartje zeg!! Mooi ingekleurd ook!!!

groetjes mildred

Cheryl zei

Dank je Mildred! Ik doe mijn best met het inkleuren, af en toe wil het nog niet echt, maar begin het onder de knie te krijgen :)

Groetjes Cheryl

RosesMarijke zei

Ik ben even je mooie kaartjes komen bewonderen....geweldig hoor!!

Groetjes van marijke

Cheryl zei

Hartelijk bedankt Marijke!

Groetjes Cheryl!

Anita zei

Leuke kaart Cheryl! Mooi ingekleurd ook.
Ik heb iets voor jou op mijn blog, kom je t even ophalen ;)?
groetjes, Anita