zondag 7 juni 2009

Doosje nummer 2

Pff wat een karwei die doosjes. Ik ben aan het volgende exemplaar zeker 2 uur bezig geweest en het is nog niet naar mijn zin weeeh... Het doosje komt uit hetzelfde boekje als het vorige doosje, alleen is deze toch wel IETS ingewikkelder en aangezien ik nogal ongeduldig ben (jaja slechte eigenschap nummer 1)gaat het dan mis.
Ik heb het doosje echt vervloekt (slechte eigenschap nummer 2) en heb er een aantal dingen aan weggelaten. Het is dus nog niet naar mijn zin, maar ja hij kan er mee door... Is ook de 1e keer dat ik 'm gemaakt heb.

Hier is ie dan:





Nou dit was m weer. Ik lees wel wat jullie ervan vinden ;)

Knuffel

5 opmerkingen:

Riet zei

Ik vind hem schitterend Cheryl,en wat een schitterend papier, waar haal jij dat toch meis?
Ik kom overal doosjes tegen,ik las ergens over een boekje uit.
Wat weet jij daar van,help me is voor een keer.

Knuffel Riet.xx

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

oh liebe Cheryl, das ist ja allerliebst.
eine tolle geschenk idee! mir gefallen die papiere besonders gut!

Lucas geht es ok. Ich hatte die woche verschiedene Termine mit ihm bis zum Spezialisten sind wir geschickt worden. Aber am Freitag ist dann rausgekommen, dass sie ihn nicht operieren wollen. Ich bin so erleichtert.

Vielen Dank fuers fragen :-)
bussi
claudia

Nicole Verkooijen zei

Cheryl

Wat een leuk doosje !!!!!!!!!!!!!!! Heel netjes gedaan !!!!


Liefs Nicole

Ellis zei

Hoi Cheryl,

jaaaaaaa, zo'n doosje maken neemt wat tijd in beslag ( ik moet ze ook nog eerst bedenken, kun je nagaan hoe lang ik er mee bezig ben en hoeveel er hier in de prullenbak liggen ;-) )
Je hebt met deze ook meteen één van de lastigste doosje uitgezocht
en ik vindt het er super uit zien !

Groetjes,
Ellis

creanja zei

Ik heb dit doosje ook gemaakt, maar de binnenkant maken snapte ik niet dus heb ik zelf wat verzonnen! gr anja