vrijdag 29 mei 2009

Joepie!

Vandaag kan ik mijn nieuwe bestelling gaan ophalen bij het postkantoor, die ik van de week heb gedaan bij Scrapbookdepot! De postbode is al 2 keer vergeefs aan de deur geweest en nu moet ik het vandaag dus zelf gaan ophalen...
Ik heb namelijk een Enveloper besteld. Heb iedere keer het probleem dat ik geen grote enveloppen van ongeveer 15 x 15 cm in huis heb voor mijn grotere kaarten. En bij de boekhandel hebben ze dit formaat niet eens :S. Dus waarom niet zelf maken? Nu heb ik enkele online voorbeelden gevonden, maar daar lukt het me dus ECHT niet mee met het gevolg dat ik het papier kan weggooien... Maar nu hoop ik dus dat het me gaat lukken.

Verder nog een leuke randpons van EK Succes voor de randjes leuk aan te zetten en een soort van takjespons, maar dan niet van Martha Steward maar een ander merk. Zal ff plaatjes erbij zetten.

Trouwens als alles goed is en ik niet of bij te springen bij de examens vandaag, dan ben ik al rond half 1 klaar en kan ik daarna lekker aan de freubel, dus dan zien jullie wel wat voorbij komen.






Oja, ik had een tijdje geleden ook beloofd een filmpje over mijn eigengemaakte notitieblokje online te zetten, ik kreeg toen de link er niet op, dus ik ga vandaag poging nummer zoveel proberen ;)

xxx

1 opmerking:

Riet zei

Je heb weer prachtige dingen gekocht Cheryl,heel veel plezier ermee.

Liefs Riet.