maandag 27 april 2009

Nieuwe kaarten voor de maandag

Heb nog 3 kaarten gemaakt. Mijn moeder belde namelijk op, dat mijn neef een zoontje had gekregen, dus ben maar gelijk aan de slag gegaan om voor haar een kaart te maken zodat ze die kan opsturen. Verder nog een babykaart gemaakt (vrij eenvoudig) en een voorjaarskaart.



De kaart voor het zoontje van mijn neef (zie hierboven). Gemaakt n.a.v. een patroon uit de laatste Cards Only. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Basic Grey en cardstock van ColorCore. Verder tekststickers gebruikt (gaan die ook nog eens op)




Deze vind ik zelf vrij eenvoudig. Ik had het eendje een keer in een goodie bag zitten en wist er niets mee te doen. Dus heb ik er een voorjaarskaartje mee gemaakt. De tekststempel staat aan de binnenkant van de kaart.



En dit is de laatste babykaart voor vandaag. Vrij eenvoudig gemaakt.

Bedankt voor het kijken!
xxx Cheryl

1 opmerking:

Riet zei

Wat een schitterende kaartjes Cheryl.
prachtig gemaakt zo eenvoudig.

Dikke knuff Riet.xx