maandag 23 maart 2009

Nog een aantal kaarten

Hier mijn werkjes van het afgelopen weekend:



Voor een bestelling gemaakt een simpele, maar leuke verjaardagskaart. Zo kon ik mijn randpons ook nog eens gebruiken.



Ook voor een bestelling. Alfie op een lintje.



Bij deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt van mijn randpons. Ook deze kaart is voor een bestelling.



Deze is gemaakt met een oudere magnolia-stempel. De sketch komt van Friday Sketchers(heb het hier en daar misschien wat anders aangepakt. Vind het wel een leuk geheel.
Nummer 1 van mijn challenge!



Ook voor deze kaart heb ik een oudje gebruikt. Ik wil proberen om elke magnolia een keer te gaan gebruiken de komende tijd (en dat zijn er nogal wat haha :P).
Nummer 2 van mijn challenge!




Nummer 3 van mijn challenge! De geblesseerde Tilda zit achter het flapje verstopt.

Ik ga weer eens aan het werk ;)
xxx en bedankt voor het kijken!
Cheryl

2 opmerkingen:

Riet zei

wat een schitterende kaarten Cheryl.
en zoveel.
hoe is het,druk druk en nog eens druk?

lieve schat veel liefs dikke knuf.
Riet.xxxx

Krista zei

Wat een prachtige kaartjes Cheryl!