maandag 11 augustus 2008

Weer een weekje voorbij...

... pfff gaat dat snel, ik heb nu nog 2 weken vakantie en dan weer aan het werk. Vanmorgen en ook gisterenavond heb ik nog een heel stel kaarten gemaakt. Van alles wat.


Deze kaart met de kat heb ik voor mijn moeder gemaakt. Ze koopt altijd de zegels van AH voor mij en wil er dan niks voor terug hebben. Af en toe eens een kaartje vindt ze veel leuker :)


Dit papier past erg goed bij deze stempel van Magnolia. Ik hou van het combineren van kleurtjes al kan het soms ook totaal niet uitzien wat ik bij elkaar gooi, maar soms moet je toch wel een gokje wagen ;)


Deze Tilda vind ik echt zo snoezig, ik hoop dat ik m op de beurs tegenkom zaterdag.


2 kerstkaartjes, ja mensen je kunt niet vroeg genoeg beginnen! Ik heb er nu al best wat af en vind de blauwe hier beneden toch 1 van mijn favoriete kaarten die ik gemaakt heb voor de kerst.


Ik kreeg zaterdag 2 stempels van Rachelle Anne Miller binnen die ik had besteld. Het zijn clearstempels en helaas ben ik er helemaal niet tevreden mee. En dat terwijl ik ze über-cute vind!!! De stempels plakten heel erg, niet alleen de achterkant, maar ook de voorkant, waardoor ik tot 2 keer toe mijn papier kapotgetrokken heb. Daarnaast stempelden ze ook niet zo goed af, de stempel kwam maar voor de helft op het papier te staan terwijl ie genoeg inkt had...
Hoop dat ik ze nog kan ruilen want het zijn echt schatjes...

Geen opmerkingen: