maandag 28 juli 2008

Dutch Dare - Card Challenges Challenge #7

En de opdracht luidt: Circle Card. Alhoewel het een bloemachtige kaart is geworden, vind ik dat het ook wel de vorm van een cirkel heeft, toch?





Het rode papier is gewoon dikker kleurpapier (was een restje) en het gestreepte papier is van Cosmo Cricket. Het oranje papier is wederom een restje en de Tilda (ook het gele) is ingekleurd met Copic Ciao Markers. Verder heb ik pareltjes van Joycraft gebruikt en de kleine bloemetjes zijn gestanst.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke kaart is dit geworden.

Monika/Buzsy zei

Awesome card! Love the cute image, the colors, the flower petals... Thanks for playing along at Dutch Dare.

Karin zei

Hoi cheryl,

ik vind hem helemaal geweldig. Zo kun je dus ook een ronde kaart maken.
Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.

xoxo Karin

Neem een kijkje op mijn blog en dat van mijn dochters. Staan 2 leuke candy's op.