dinsdag 1 juli 2008

1e bericht voor deze maand

Hallo, vandaag is het weer een nieuwe maand met nieuwe stempels :) Ik heb vandaag 3 nieuwe stempels binnengekregen en ik ben er heel blij mee. Verder ook nog EZ mount foam gekocht voor 4 stempels die ik tot nu toe op een stuk hout had geplakt. Was echter geen succes uhum dus maar gauw overgeheveld naar de foam en het werkt perfect! Ben trouwens gelijk met 2 nieuwe stempels aan de slag gegaan als is de achtergrond stempel te groot voor mijn blok, ik heb die van mijn moeder geleend, maar zelfs die is te klein, dus behalve dat ik een paar bloemetjes heb afgesneden is het wel gelukt hoor ;) Heb voor de eerste keer gemaskerd (wel 4 pogingen moeten doen eerst) en ik ben wel tevreden met het resultaat.



C ya! Thanks for looking!



Geen opmerkingen: