zondag 11 januari 2009

Even geen kaarten...

... maar alleen sneeuwfoto's. Hier in Limburg ligt namelijk al sinds maandag een dik pak. Vandaag was de eerste dag dat de temperatuur boven nul kwam. En ik had nog geen sneeuwfoto's gemaakt! Dus vandaag met de camera op pad naar het mooiste plekje in Swalmen: aan de rivier de Swalm.
Normaal gesproken bevriest dit water nooit, omdat het voortdurend in beweging is, maar vandaag waren er toch gedeeltes bevroren. Misschien wel de laatste sneeuwfoto's want ook hier wordt het volgende week weer wat 'warmer'.







xxx Cheryl

vrijdag 9 januari 2009

Blogcandy @ Michelles blog!

And it's a great Valentine Blog! Take a look at Michelles blog to see what she's offering!
What to do to win?

All I ask you to do to qualify is to spread the word by putting a link in your blog telling about my Valentine Candy and then to comment here letting me know you have done so. On the evening of January 15th I will do a random number drawing and the winner will receive the love!

Thanks Michelle, for offering!

xxx Cheryl

maandag 5 januari 2009

Een Award van Nicole gekregen!

Ik was echt verbaasd toen ik bij Nicole op haar weblog zag dat ze een award voor me had! Echt kei lief en ik voel me vereerd dat ze mijn blog had opgeschreven. Neem eens een kijkje op haar weblog, want ze maakt echt hele mooie kaarten!



Als ik het goed begrepen heb, moet ik nu 5 dingen opsommen, waar ik verslaafd aan ben of waar ik van houd:

# 1: Mijn vriend en cavia's (ik noem ze ff bij elkaar, want ik heb meerdere zaken op te noemen);

# 2: Mijn hobbykamer (helemaal voor mij alleen met alles wat ik nodig heb);

# 3: Mijn papier van Basic Grey (ben echt weg van deze papierlijn!);

# 4: Mijn Copic Markers Ciao i.c.m. mijn magnoliastempels!

# 5: Al mijn bezoekers/bezoeksters die het waard maken, deze blog up-to-date te houden!

Ik geef deze award door aan:

1. Riet!

2. Claudia!

3. Karin!

4. Krista!

5. Ria!

Dank je wel nogmaals Nicole! Ik geef de award (alhoewel misschien dubbelop) ook aan jou!

xxx Cheryl

zondag 4 januari 2009

Ben goed bezig :)

Éen van mijn goede voornemens (en tja vaak maak ik ze maar houd ik me er niet aan) is om meer tijd voor mijn hobby's te nemen. Nou ik ben denk ik wel goed op weg, want tot nu toe is de inspiratie er nog om kaarten te maken. Dinsdag weer aan het werk, dus nog snel ff in het weekend wat doen.

Ik heb 2 kaarten gemaakt met afdrukjes. 1tje met Tilda (Magnolia) en de kleuren vind ik enorm
leuk! Ik hou van vrolijke kleurtjes. Alles is ingekleurd met mijn copics (love them!) en het papier
is grotendeels van Basic Grey (mijn favoriete lijn papier). De teksten heb ik uitgeprint op wit cardstock.


De andere twee kaarten, die ik nog wil laten zien, zijn workshop kaarten uit de Cards Only. Ik maak normaal uit elk nummer de workshopkaart, maar door tijdgebrek is me dat bij # 4 niet gelukt. Vandaag had ik dus tijd en heb ik zowel uit # 4 als ook uit # 5 van de Cards Only de workshopkaart gemaakt en ik vond het leuk om te doen. (Voor de workshopkaart van Cards Only # 4 --> Cards Only website.

De kaart uit # 4 van Cards Only met een stempel van Sarah Kay.

-------------------------------------------------------------------------

En de kaart uit # 5. Met een Magnoliastempel gemaakt.


Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag!
xxx Cheryl

vrijdag 2 januari 2009

Ik kon het niet laten.

Nog maar twee kaartjes, maar wel de laatste van vandaag haha.

De rode kaart "With love" heb ik met de Silhouette uitgesneden helemaal, maar wel een creme achtergrond tegen aan geplakt en natuurlijk weer een Magnolia-stempel.

De andere kaart is een beterschapskaart. Ik heb het afdrukje gekregen, maar weet bij god niet van wie ie is (welk merk). Ik zal straks eens googlen... Heb m hier en daar op weblogs wel zien staan, maar ik kende m nog niet. Ik vind m wel heel leuk! Vooral die bunny's.


xxx Cheryl

Happy 2009!

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met veel liefde en voorspoed!

Vandaag is mijn laatste echte vakantiedag en tjonge wat vloog de tijd. Als je alle feestdagen hebt gehad, lijkt de tijd om te vliegen! Maar vandaag nog ff de tijd om aan wat kaartjes te knutselen aangezien mijn vriendje aan het klussen is met mijn pa. Normaal gaan we wel eens wat doen samen maar we voelden ons allebei een beetje OP na nieuwjaar, om ergens heen te gaan.

Deze kaart heb ik voor de challenge van Dutch Dare Card Challenges gemaakt. Het is inmiddels alweer hun # 29 card challenge en door tijdgebrek heb ik eigenlijk al een hele tijd niet meer meegedaan. De opdracht was een kaart te maken a.d.h.v. een sketch:


Dit is de sketch van Challenge # 29

Dit is mijn kaartje geworden. Alvast een zomerkaartje want na de feestdagen mag het van mij al snel warmer worden brrrrr.....

En dit is de binnenkant van de kaart met een vrolijk krabje.

Buitenkant kaart:
Ik heb een geel stuk cardstock gebruikt van 13,5 x 13,5 cm (dubbele kaart). Vervolgens een stuk designpapier van 13 x 13 cm op de voorkant plakken. Een stuk geel cardstock van 10,5 x 10,5 cm op het designpapier plakken en aan de zijkanten 2 stukjes designpapier van elk 12 x 4,5 cm plakken.daaroverheen komt nog een middenstuk van rood cardstock (10 x 7) waarin een stuk wit cardstock (9,5 x 6,5) is verwerkt.
De letters "summertime" heb ik uitgesneden op mijn Silhouette snijmachine en met rode chalk bewerkt en op het witte cardstock geplakt.
Het stempelafdrukje komt van Magnolia en ik heb het afdrukje ingekleurd met Copic Markers Ciao (E00 Skin White voor het gezicht en de armpjes en beentjes / Y08 en YR23 voor het badpak en de badmuts / R46 en R59 voor de zwemband / B02 en B05 voor het water en verder nog 0 Colorless Blender om de kleuren in elkaar te laten opgaan).
Verder heb ik de kaart nog rondom afgewerkt met Stickles Yellow en een rood lintje van bloemetjes.
--------------------------------------------------------------------------
Binnenkant kaart:
Eerst een stuk wit cardstock in de kaart plakken (in de hoek) van 10,5 x10,5 cm. De krab heb ik op mijn Silhouette uitgesneden en heb ik voorzien van witte oogjes.
Ten slotte heb ik er nog 3 pareltjes opgeplakt.
--------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor het kijken en alvast een fijn weekend!
xxx Cheryl



maandag 29 december 2008

Weer wat kaarten af!

Ik vond vandaag eindelijk de inspiratie enkele kaarten te maken. De laatste tijd klap ik namelijk nogal dicht als ik iets wil maken. Waar het aan ligt? Geen idee, misschien aan de drukte om me heen, vanalles dat moet en dan vormt het zich een muur die ik moet doorbreken. Maar vandaag eindelijk de tijd en de inspiratie zoals gezegd.

Ik heb gekozen voor bepaalde kleurthema's. Zo heb ik gekozen voor bijv. geeltinten, groentinten, er zit een roze kaart bij, een blauwe. En allemaal anders. Ik ben er wel tevreden mee.

Ik zou zeggen neem een kijkje en laat een reactie achter ;).


xxx Cheryl