zondag 8 maart 2009

Workshopkaart 2 afgemaakt en nog wat kaarten

Goede morgen allemaal! Ik werd al rond half 8 wakker en kon niet slapen, dus heb ik maar wat kaarten gemaakt. Ook de workshopkaart van gisteren die ik nog niet af had is nu klaar. Heb zelf maar wat verzonnen, ben niet helemaal tevreden over mijn inkleurwerk wat Edwin betreft, heb mijn nieuwe distressinkt gebruikt, maar het papier werkte niet echt mee (was ook geen aquarelpapier zoals we gisteren bij distressinkten gebruikt hebben...).
Verder ben ik over nog een kaart helemaal niet tevreden, maar ja ook "mislukte" kaarten horen bij kaarten maken he ;)? Ik heb namelijk gisteren een kaartenpakket gekocht met alle benodigde materialen die je nodig hebt erbij. Maar toen ik begon aan een paar kaarten, bleken er verschillende materialen niet bij te zitten, waaronder het juiste lint... Dus het ziet er nu niet uit, maar ja... Het moet maar zo...

Hier komen ze:


Tada, de mislukte kaart, ik vind m niet mooi, misschien haal ik m nog wel uit elkaar om er zelf wat van te maken. Het lint ziet iig. TOTAAL NIET uit ;)

Tilda met tulp. Haar jurkje is ingekleurd met distressinkt.

Kaart gemaakt uit een kaartenpakket. Stempeltjes zaten erbij.

Workshopkaart 2: Edwin gemaskerd op de kar met eitjes. De paaseieren op de achtergrond tussen het gras, zijn misschien iets minder goed te zien. Zoals al gezegd ben ik niet helemaal tevreden over hoe ik Edwin heb ingekleurd.

Gemaakt met papier uit een kaartenpakket. De tekststempel zat ook bij het pakket. Mijn ronde pons past er heel goed omheen :)


Ook een niewe aanwinst: Tilda met konijn. Echt een leuke stempel. Ingekleurd met mijn copic markers. Papier is voornamelijk van Basic Grey.
Nummers van de Copic Ciao markers die ik gebruikt heb: Y02/Y08 (hoed en band op jurk en mouwtje / bloemen in mandje) E35/E37/E57 (schoenen, konijn, mandje, haren Tilda) E04 (jurk Tilda) YR04 (narcissenknopjes in mandje) YR02 (bloemen op hoedje)YG23 (bloemblaadjes op hoed en in mandje) R20 (sokjes) E11 (buikje konijn en binnenkant oren konijn) E00 (gezichtje, handjes en beentjes Tilda) C-3 (lijn om Tilda heen, zodat ze wat meer naar voren komt).
Dat was het weer, bedankt voor het kijken en tot snel!
xoxox Cheryl


zaterdag 7 maart 2009

Blogcandy bij Karin!

Karin heeft 25.000 hits gehaald en beloond daarmee iemand met een ontzettend mooie blogcandy! Neem een kijkje op haar blog voor haar mooie creaties maar ook om te zien wat je moet doen om deze mooie blogcandy te winnen!

xxx Cheryl

Naar Magnolia Event geweest

Vandaag ben ik naar het Magnolia Event in Doorn geweest. Het was echt ontzettend leuk en ik ben blij dat ik er naar toe geweest ben. Na alle ellende met onze diertjes heb ik eindelijk weer eens een leuke dag voor mezelf zonder zorgen gehad... Gisteren met mijn moeder ook een aantal kaarten gefabriceerd. Ik laat ze jullie hier beneden zien :)






Dit vind ik zelf een hele leuke kaart geworden, ik heb pareltjes op het jasje van Tilda geplakt. Alles is ingekleurd met Copic Ciao markers.



Hier komen de kaarten van de workshops van vandaag. Echter heb ik 1 kaart niet afgekregen, dus krijgen jullie er maar 3 te zien...

Een afdrukjeshouder. De afbeelding is ingekleurd met Derwent potloden en vervaagd met geurloze terpentine.

Deze leuke stempel is ingekleurd met Distress inkt van Tim Holtz. Geweldige inkt! Hier ga ik me zeker wat van aanschaffen. Is een leuk cadeautasje geworden.


Deze leuke stempel is niet in de winkel te krijgen hehe :P Heb m vandaag als cadeautje gehad en ben er heel blij mee. Tilda met tulpje en klompjes is aangekleed met dessinpapier :)

Bedankt voor het kijken weer :)


xxx Cheryl


zondag 1 maart 2009

Ben er weer!

Hallo allemaal, ik ben er weer! Terug van de skireis en heb een aantal foto's toegevoegd. Helaas ben ik nu wel ziek, ik heb dus niet echt veel puf om nieuwe kaarten te maken, maar die komen wel ;).


xoxo Cheryl

maandag 23 februari 2009

2 nieuwe kaarten voordat ik vertrek...

... ik ga namelijk op skireis t/m zondag en kan dus nergens op reageren, sorry! Maar ik wilde wel nog deze twee kaarten laten zien. Ik had ze al een tijdje klaar maar 1tje mocht ik niet eerder laten zien (is gemaakt met de gewonnen stempels van Nicole!) en daarna heb ik geen tijd meer gehad ze online te zetten.
Daarnaast hebben we het nogal druk gehad met de verzorging van onze 2 cavia's. De een had eerst een beschadiging van haar oogje, toen dat na veel verzorging over was, kreeg onze andere cavia een blaassteen :( en neem maar van mij aan dat dat niet prettig is... Die heeft zaterdag nog een spoedoperatie moeten ondergaan aangezien hij niet kon eten... Op zich ziet het er nu wel al wat beter uit met hem, maar ik heb niet echt veel zin meer om nu nog met het werk te gaan skieën in Oostenrijk... Maar goed, mijn vriend zal goed voor de cavia's zorgen dus daar maak ik me dan niet zo druk om...

Hier de kaartjes:


De tekst is uitgeprint en de vogel heb ik geinkt met archival inkt. Voor de rest heb ik voor deze kaart allemaal restjes gebruikt.



Dit is de kaart, die ik niet eerder mocht laten zien, maar heb het even nagevraagd en nu mag het :) Het is een nieuwe stempel van High Hopes en ook de tekststempel is van hen. Ik heb de vogel ingekleurd met copic markers en vind het papier ook helemaal geweldig! Is van Basic Grey. Bloemetje komt van de Xenos, heb ik het plastic dingetje uitgehaald en een spacer met brad doorheen gedaan...

xxx Cheryl

zondag 8 februari 2009

Ik zit vreselijk te balen...

... want ipv leuke kaarten te maken, ben ik proefwerken aan het ontwikkelen.

Tja hoort er ook bij he? Vorige week heb ik ook niks gemaakt, ik voelde me niet echt lekker het hele weekend. En doordeweeks heb ik het echt te druk met nakijken en lessen voorbereiden.
Het album voor vrienden van mij schiet ook aardig op! Het begint nu echt ergens op te lijken en ik kan niet wachten om het te geven (als het eenmaal af is).
Als die klus geklaard is, heb ik weer tijd om meer te posten wat kaarten betreft.

Dus even geduld nog, ik zal binnenkort iig. een gedeelte van het trouwalbum laten zien ;)

Knuffel Cheryl

woensdag 28 januari 2009

Wat een verrassing!

Toen ik zaterdag thuis kwam van een bezoekje aan vrienden van ons, vond ik op de deurmat een envelop met mijn naam erop. De envelop kwam van Nicole vandaan. Ik had namelijk meegedaan aan een blogcandy van haar, maar daar had ik niets mee gewonnen. Nu had ze een nieuwe "blogcandy" bedacht, om de mensen die regelmatig iets bij haar posten stempels cadeau te doen van High Hopes. Tot mijn vebazing was ik 1 van de 10 winnaressen die een stempel gewonnen had. Ik heb al een kaartje met mijn nieuwe stempel gemaakt, maar die mag ik nog niet laten zien, omdat de stempels nog niet uitgekomen zijn. Dus nog even geduld...

Wel kan ik de kaart laten zien die Nicole voor mij erbij had gestopt. Deze kaart staat ook op haar blog, dus neem een kijkje zou ik zeggen.




Hartelijk bedankt lieve Nicole!

xxx Cheryl